ورود / عضویت
تاریخ 1397/12/14 ساعت 14:31

بلاروس به ما کمک کرد

آزمون: می توانستیم با چهار گل پیروز شویم

آزمون: می توانستیم با چهار گل پیروز شویم تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل بلاروس با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از شکست دوم مقابل بلاروس گفت: امروز بازی بسیار متفاوت‌تری را از ملی پوشان دیدیم. در بیشتر مواقع قصد داشتیم با پاس کاری به دروازه حریف نزدیک شویم اما در برخی مواقع نیز به صورت مستقیم حمله کردیم. بالاخره امروز موفق شدیم پس از چهار بازی گل به ثمر برسانیم. موقعیت‌های بسیاری داشتیم و حداقل می‌توانستیم بازی امروز را چهار بر یک پیروز شویم.

مریم آزمون در ادامه گفت: با اینکه تیم بلاروس ۱۰ نفره شد اما گاهی شرایط عکس می‌شود و همین ۱۰ نفره شدن عاملی برای ایجاد انگیزه و حفظ نتیجه می‌شود. گل‌هایی امروز خوردیم که در جریان تاکتیکی بازی نبود و این نشان می‌دهد که ما در کار تیمی بسیار خوب عمل کردیم و باید بهتر شویم. امروز از نظر دوندگی نسبت به بازی اول عملکرد بهتری داشتیم.

وی درباره اینکه آیا برای رقابت‌های انتخابی المپیک به ارنج اصلی خود دست یافته است یا خیر گفت: تقریباً برگزاری این دو دیدار تدارکاتی کمک بسیاری به من و کادر فنی کرد تا شناخت بهتری نسبت به بازیکنان به دست آوریم و بر روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در ادامه درباره حضور تماشاگران نیز گفت: مهناز افشار نیز تماشاگر ویژه بازی بود. هر چند که تعداد اندکی از تماشاگران امروز برای تماشا آمدند اما همین تعداد اندک نیز بسیار خوب تیم را حمایت کردند و در لحظاتی که آنها تیم را یکصدا تشویق می‌کردند، حمله‌های ما شکل می‌گرفت.

آزمون در ادامه افزود: نمی‌خواهم بگویم تماشاگران شهرستانی خونگرم‌تر هستند اما اگر امروز همین خانواده‌های اطراف ورزشگاه آرارات در ورزشگاه حاضر می‌شدند، حتماً شاهد تکمیل سکوها بودیم. باید کمی اطلاع رسانی در این زمینه بیشتر شود تا مردم فوتبال زنان را بهتر بشناسند. هنوز گاهی از ما می‌پرسند آیا فوتبال زنان ایران ۱۱ نفره بازی می‌کنند و این بسیار برای ما زجرآور است. امیدوارم همه کمک کنیم تا اطلاع رسانی در این زمینه بیشتر شود.

مریم آزمون, بلاروس


دیدگاه شما
دیدگاه ها