ورود / عضویت
تاریخ 1397/12/09 ساعت 19:45

دیدارهای تدارکاتی می‌تواند کمک حال فوتبال زنان باشد

فاطمه عادلی: امیدوارم مقابل بلاروس نتیجه دلخواه را کسب کنیم

فاطمه عادلی: امیدوارم مقابل بلاروس نتیجه دلخواه را کسب کنیم عضو تیم ملی فوتبال زنان گفت: با توجه به تمرینات خوبی که سپری کردیم امیدوارم به نتیجه دلخواهمان نیز دست پیدا کنیم.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران در روزهای ۱۱ و ۱۴ اسفند ماه دو دیدار دوستانه با تیم فوتبال بلاروس برگزار می‌کند.

فاطمه عادلی، عضو تیم ملی فوتبال زنان، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دیدار عنوان کرد: پس از تورنمت هند مسابقات لیگ را برگزار کردیم و سپس از ششم اسفند ماه وارد اردوهای تیم ملی شدیم. این اردو ها تا 15 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در طول این اردوها دو بازی دوستانه با بلاروس خواهیم داشت. من شناخت کافی از این تیم ندارم. ولی با توجه به تمرینات خوبی که سپری کردیم امیدوارم به نتیجه دلخواه مان نیز دست پیدا کنیم.

عادلی درباره حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک اظهار کرد: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود. قطعا دیدارهای تدارکاتی می‌تواند برای نتیجه گیری در رقابت‌ها کمک حال تیم قبل از اعزام به این مسابقات باشد.

وی افزود: متاسفانه در تورنمنت هند به دلیل فشار بالای مسابقات نتایج خوبی به دست نیامد ولی در این مسابقات که در قطر برگزار خواهد شد تلاش خواهیم کرد شکست‌های قبلی را جبران کنیم.

فاطمه عادلی


دیدگاه شما
دیدگاه ها